La fotografia i el vídeo estàn essent un dels plats forts d’aquest 2020. A l’evidència de que el vídeo és el format del nostre temps amb un gran ratio de consum se suma que les xarxes socials i la necessitat de les marques de tenir un Story telling. Això ja va impulsar diversos projectes en aquest sentit a principis d’any.
Però després del confinament, les marques s’han adonat que difondre una conferència (encara que sigui per Zoom), un concepte complex, un nou producte, etc.. és més necessari que mai. Amb les visites i reunions fetes per email o videoconferència, la properesa s’aconsegueix amb un vídeo que comuniqui bé. I no és fàcil. L’empresa que hagi provat ja de fer vídeos sap que fer-ne un que funcioni i de qualitat requereix un gran esforç i un gran equip.
Us recomanem la lectura de l'article dels nostres vídeos 360 de producte.
Aquí és ón cal comptar amb una bona direcció. I en aquest sentit, a part de projectes propis de Dinàmic, també hem treballat amb freelance o petites agències que ens demanen una direcció de projecte. Això els aporta un cost extra però els assegura:
- Complir plaços
- Controlar costos i assegurar rentabilitat
- Donar un enfoc més orientat als objectius del client
- Donar un enfoc més marquetinià
- Aconseguir més satisfacció del client
- Evitar la fuga del client en un entorn ón cada cop es requereix més exigència i s’està més disposat a pagar més sempre que el resutat sigui qualitativament superior
- Anar sobre segur en la presa de decisions
Afrontar reptes com aconseguir un locutor Francès amb accent Quebequès, un bon locutor de doblatge, assegurar la satisfacció del client controlant les etapes, trobar solucions creatives noves, garantir que la història que s’explica compleix els objectius, etc... no és fàcil per un professional de la càmara o el muntage.
I aquí és ón som forts. Si parlo en primera persona, jo, el Jaume, soc tremendament incapaç de fer una bona toma, de llegir la llum, etc... Però per contra, un tècnic de càmara o muntatge no té les capacitats d’anàlisi i control o de gestió humana per treure el millor de cada persona involucrada que es requereixen.
I en aquest sentit, a Dinàmic hem fet diversos vídeos per al Cluster IAQ (Indoor Air Quality) de recent creació del que us en volem ensenyar algún exemple.
També podeu visitar el canal youtube de Cluster IAQ per veure’n la resta.
Esperem que us agradi com a nosaltres i que tingueu ganes de fer vídeos. En parlem? Perquè no: truca’ns ara.